Tjejer som drar åt sig uppmärksamhet (på uteställen)

Varför ska det alltid vara så svårt att veta?

Varför ska det alltid vara så svårt att veta?

Jag menar på uteställen...
Alltså, vem som flirtar seriöst?
Vem som bara gillar uppmärksamheten?

Dessvärre är det väl så att det vanligaste är att tjejerna/kvinnorna bara gillar uppmärksamheten. Det är nått sorts spel, som jag inte riktigt kan förstå.
Mycket handlar väl om att tjejerna är diskreta om dom verkligen tittar på en kille, inte vill visa intresse. Men det gör det bara extra svårt för oss killar.
Jag vill respektera tjejerna/kvinnorna, så jag vill inte ta kontakt om jag inte får någon typ av inbjudan.
Lite blickar kan räcka.

Men det är just där det blir så komplicerat, för de som ger blickarna verkar sällan intresserade på det viset, utan är just dom som bara gillar uppmärksamheten.

Tjejer/kvinnor e verkligen svåra.
Det finns filmmyter om att killar spelar svårtillgängliga, men dom flesta gör inte det.

Dom flesta killarna blir glada av tjejer som visar intresse.


Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Tjejer som flirtar på krogen är oftast inte seriösa. Tyvärr.

2008-07-08 @ 02:15:52
URL: http://enterthecircus.blogg.se/
Postat av: lina

heja jon snart hitar du någon tjej/kvinna att ligga med

2011-06-17 @ 02:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0