Livsstils-stajlisterna

Jag tycker det låter som ett lockande TV-program...

blandning av stilpoliserna, roomservice och du blir vad du äter...

Låter väl skoj?


Man lär sig hur man ska leva... man kanske får lite coaching i hur man ska utveckla sig själv.


Jag vet att jag skulle vilja vara med...

tänk att få fint hemma, på ett sätt så man kan hållaordning...

äntligen bli pushad för att komma igång att träna igen..

och lära sig vad man ska äta... inte riktigt "du blir vad du äter"-kost... men nyttig, bra mat... och hur man lagar den.


vill man så kan man ju spela lite på fab-five grejen, och ha personer som sticker ut, för vart och ett av områdena...


fast kanske skulle det bästa vara ett riktigt lärorikt program, där tittarna faktiskt lär sig hur man ska klä sig rätt...

för med alla dessa gör-om-mig program, så sitter man där i soffan, äter sina chips, man köper samma vanliga kläder... å inredning blir det inte...

Problemet är ju att fokusen är så stark på just dagens deltare... dom generella tipsen näms bara i förbifarten....

SVT kan gärna få göra det, för dom kanalerna tittar man ju inte på speciellt ofta som det är nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0