Att skrika utan att någon hör.

Jag tänkte, man kan ju lika gärna skaffa en sån här blogg, för att yttra sina åsikter på nätet, i forum eller genom att kommentera artiklar med mera är som att skrika utan att någon hör. Så då kan jag ju lika gärna skrika här.

Nu kan inte jag lova att jag kommer sätta mig här så ofta, för man prioriterar ofta sin ork på andra områden.

Skulle jag vilja blogga, rad efter rad, varje dag?
Varför inte?

Men det finns en sol där ute, eller den försvinner snart...
Det finns en tv, som visar bra program (och mindre bra, som man ser ändå).
Det finns en mage som skriker på att fyllas ibland...
Det finns två katter som vill bli klappade...
Det finns vänner som vill umgås...
Det finns folk på min msn som vill prata å som jag vill prata med.
Det finns helt enkelt mycket annat än min blogg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0