vara annorlunda

Ibland vill jag vara annorlunda.


Eller ibland å ibland... mest hela tiden.


Sticka ut, men på ett diskret sätt...

att bli sedd.. att någon ska hajja till och tänka.. oj, här är någon riktigt speciell (på ett bra sätt)


Man vill känna sig som en stark individ...

Det finns tillfällen när man känt sig speciell...

Men jag vill att det ska synas nästan hela tiden... att jag ska utstråla, här är nått annorlunda och spännande...

nån man vill prata med...

Å jag kan behöva det... jag är inte den bästa på att prata med folk... det är lätt att komma på saker på nätet att säga...

Men i verkligheten är jag dålig på det.. man har inte samma betänketid... men jag hoppas att med lite träning...



Men hur utstrålar man speciell?


Kommentarer
Postat av: sigrid

att sticka ut på rätt sätt vill jag med :D ha en lite egen stil på nått sätt

2008-07-08 @ 00:06:24
URL: http://thelaval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0